tisdag 16 maj 2017

Luleåbesök på agendan

Snart åker jag till Luleå! Ska bli så kul! Träffa kompisar, gå på examensceremoni, äta gott gastronomiskt norrländskt och få andas frisk norrlandsluft! Skogsmulle-mallan ser fram emot det!

Om någon har frågor rörande min linje jag pluggat, Internationell Ekonomi, eller om min praktikplats eller hur det är att praktisera utomlands får ni jättegärna höra av er. Kommentera så svarar jag via mail!

Lyllo alla som får börja sin universitetstid på Ltu till hösten. Även om mörkret och kylan underhösten kan dra ner en rejält vägs det upp av allt kul som händer + skidåkningen + de fina norrländska miljöerna. Sedan kommer vårvintern, den bästa av årstider som inte finns någon annanstans än i Norrland.

Riksgränsen på Valborg. Foto: Daniel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jaaa vad roligt att du tänkte kommentera!